Společnost ANDRITZ sídlí v rakouském Grazu a zaměstnává přibližně 26 000 lidí na více než 250 místech ve 40 zemích včetně České republiky. Mezi hlavní úkoly servisních specialistů společnosti ANDRITZ patří údržba, oprava, stejně jako zajišťování a instalace náhradních dílů. Společnost rovněž nabízí audity, dodatečné montáže a vylepšení procesů, aby zákazníkům pomohla dosáhnout maximální dostupnosti aktiv i závodu a také vysokého výkonu v průběhu jejich celého životního cyklu.

Řešení IFS FSM bude integrováno do stávajícího systému SAP, který společnost využívá, a také do dalších systémů CRM a řešení pro správu dokumentů. První spuštění IFS FSM je plánováno na konec roku 2018. Po kompletním nasazení bude výhod IFS FSM využívat více než 1 000 servisních techniků jak v kancelářích, tak i v terénu.

„Po podrobné analýze a zhodnocení technické výkonnosti jsme se rozhodli pro řešení IFS Field Service Management,“ řekl Daniel Hirz, Project Manager Smart Services ve společnosti ANDRITZ. „Důležitou roli při rozhodování hrála komplexní nabídka funkcí, konfigurovatelnost a flexibilita řešení.“

„Těšíme se, že díky řešení IFS budeme moci výrazně rozšířit nabídku servisu a nabídnout našim zákazníkům služby příští generace,“ dodal Josef Haintz, Program Manager Smart Services.

Peter Höhne, Vice President Sales & Marketing společnosti IFS pro střední Evropu, dodal: „Již při úvodní fázi prodeje bylo zjevné, že IFS a ANDRITZ mají mnoho společných hodnot, pokud jde o služby a orientaci na zákazníka. Těšíme se na dlouhodobou a oboustranně výhodnou spolupráci se společností ANDRITZ i na to, že jí pomůžeme realizovat vysoce efektivní, globálně dostupné servisní procesy ve všech obchodních oblastech.“