Není nic staršího než včerejší noviny, říkal Karel Čapek. Moderní doba dokázala, že jedna věc je ještě starší: předvolební billboardy pár dní po volbách. Působí dokonale anachronicky, když českou metropoli stále křižují tramvaje s reklamou na pražského lídra hnutí ANO Petra Stuchlíka a se slogany "Petr Prahu fakt nakopne" nebo "Uděláme Prahu bohatší". A my už přitom víme, že naopak Praha nakopla Petra. A že hnutí ANO, mířící z páté příčky s největší pravděpodobností do radniční opozice, už hlavní město bohatší neudělá.

I tyhle úvahy jsou však zpozdilé. Výzvou pro nově se rýsující pražskou koalici pirátů, Prahy sobě Jana Čižinského a Spojených sil pro Prahu Jiřího Pospíšila je jiná otázka. Kdy a jak moc bude chtít zhrzený šéf hnutí ANO a premiér Andrej Babiš učinit Prahu naopak chudší?

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.