Není nic staršího než včerejší noviny, říkal Karel Čapek. Moderní doba dokázala, že jedna věc je ještě starší: předvolební billboardy pár dní po volbách. Působí dokonale anachronicky, když českou metropoli stále křižují tramvaje s reklamou na pražského lídra hnutí ANO Petra Stuchlíka a se slogany "Petr Prahu fakt nakopne" nebo "Uděláme Prahu bohatší". A my už přitom víme, že naopak Praha nakopla Petra. A že hnutí ANO, mířící z páté příčky s největší pravděpodobností do radniční opozice, už hlavní město bohatší neudělá.

I tyhle úvahy jsou však zpozdilé. Výzvou pro nově se rýsující pražskou koalici pirátů, Prahy sobě Jana Čižinského a Spojených sil pro Prahu Jiřího Pospíšila je jiná otázka. Kdy a jak moc bude chtít zhrzený šéf hnutí ANO a premiér Andrej Babiš učinit Prahu naopak chudší?