Jedno nelze vlajkové lodi Mazdy upřít. Je výrazná, a navíc úplně jiná než všichni, kteří jí konkurují. Manažerské sedany nebo rodinné kombíky této velikosti sází na konvenčnější vzhled, praktičnost a méně výrazný charakter, který dokáže snadno vyhovět masám. Šestka jde ale proti proudu.

Prioritou pro japonské konstruktéry je právě to, jak "šestka" jezdí. Důležité je, jak se s ní sžije řidič. A v tomhle směru má jen velmi malou konkurenci. Začíná to už pozicí za volantem. Všechno je přesně na místě, kde má být, a navíc v ideální vzdálenosti. Vyzkoušeli jsme si, že je jedno, jestli jste drobná žena anebo skoro dvoumetrový chlap. Volant perfektně padne do ruky a nastane tu ten pocit "sžití s autem". A tím se v této kategorii nemohou chlubit zdaleka všichni.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Mazda 6 čerstvě prošla už v pořadí třetím faceliftem.
  • Inovace se dočkaly ty oblasti, které měly ještě rezervy. Třeba vzhled interiéru.
  • Nová šestka má také výrazně bohatší výbavu.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.