Značku ING si Češi mnoho let spojují hlavně se známým Oranžovým kontem a životním a penzijním připojištěním. Před třemi lety, když ING Group prodala své pojišťovny, zůstal název jen bance. Ta v Česku, na rozdíl od mnoha západních zemí, podniká stále jen v užším spektru služeb. Soustřeďuje se hlavně na byznys s velkými firmami a na spoření a podílové fondy pro drobné klienty. To se ale brzy změní. Už za několik měsíců se ING Bank začne měnit na univerzální banku pro běžné lidi.

Výrazné rozšíření retailových služeb potvrdil HN Radek Sedlář, ředitel této sekce ING Bank v Česku. "V současné době pracujeme na nové produktové nabídce. Její součástí je běžný účet, spotřebitelský úvěr a hypotéky. V tuto chvíli je v přípravě plán zaměřený na hypoteční produkt, který bychom chtěli spustit v příštím roce," řekl Sedlář. Běžný účet a spotřebitelský úvěr budou následovat po odstartování nabídky hypoték.

Podle zdroje blízkého vedení banky se ING chystá prodej hypoték rozjet už během prvního čtvrtletí, aby co nejdříve využila stále vysokého zájmu Čechů o koupi vlastního bydlení.

Zbývá vám ještě 70 % článku

Co se dočtete dál

  • V placené části se dozvíte, jak se na plány ING dívají konkurenti i analytici a jak se může vyvíjet trh hypoték.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se