Bavorská automobilka způsobila malou elektrickou revoluci. Městské vozítko představila už před čtyřmi lety a založila divizi nazvanou "i", pod kterou sdružuje elektrifikované modely. Vedle městské i3 do ní aktuálně řadí také supersport i8.

Když přišla i3 na trh, jako by předběhla dobu. Vůz byl navržený jako elektromobil už od samého začátku a konstruktéři chytře využili vlastnosti vozu. Motor je umístěný vzadu, má superpevnou karoserii z karbonu bez bočních sloupků a extrémně krátkou příď.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.