Česko je země, ve které jsou konzole terčem posměchu a komiksy zálibou podivínů. I s takovým handicapem se ale Sony podařilo vyvolat pavoučí mánii. Spider-Man pro konzoli PlayStation 4 podle očekávání vévodí žebříčkům prodejů napříč různými regiony obchodu Amazon, ale to není překvapení. Překvapení je, že vymazal konkurenci i v Česku těsně před příchodem dalších velkých značek.

Velký náskok v popularitě má nový Spider-Man na Heurece, nejprodávanější je na Alze, Mallu a ve specializovaném obchodu Xzone.cz patří Spider-Manovi dokonce první dvě příčky, druhé místo má dražší verze hry s kovovým obalem, samolepkou a bonusy do hry. Skvěle se prodává i speciální balení hry a konzole PlayStation 4 Pro. Sony se podařilo spojit nárůst popularity filmového Spider-Mana v posledních letech se zvýšeným zájmem o výkonnější verze konzolí.

Oficiální čísla z Velké Británie hovoří o nejrychleji prodávané hře letošního roku pro jednu konkrétní platformu. Spider-Man tak s přehledem překonal Sea of Thieves pro Xbox nebo God of War pro PlayStation 4 v počtu prodaných kusů za první týden. Úspěchu pomáhá i dobře zvolený termín vydání – všechny velké značky dostupné na Xboxu i na PC se teprve chystají – za rohem je NHL a FIFA 19, nové díly Battlefieldu i Call of Duty a brzy přijde i Forza Horizon 4 pro Xbox One a PC.

V první řadě si Spider-Man prodejní úspěch zaslouží díky tomu, že je to povedená hra, skvěle odvedené řemeslo. Ukazuje to i naše videorecenze, která nechává příběh hry jako tajemství, jež by hráči měli odhalit sami. Ale to, co se vejde do pár minut videa, je jen začátek.

Nový Spider-Man otevírá hráčům celý Manhattan v nejlepší superhrdinské hře historie
Cely_New_York_na_dlani_za_pomoci_pavucin_akcni_boje_ve_vzduchu_to_vse_v_novem_Spider-Manovi.jpg