České banky se budou na podzim přetahovat o pozornost klientů. Po nedávno zahájené kampani Raiffeisenbank, kde detektiv Artur nabádá kolegyni, aby nekrmila banku a dala přednost kontu zdarma, přicházejí na obrazovky spoty Monety a Creditas.

Creditas používá slogan „Taková čísla jinde nenajdete“ a chce se profilovat jako specialista na zhodnocení úspor. Komunikační strategii i kreativní koncept vytvořilo Dynamo, které je zároveň autorem loga a vizuálního stylu banky. Základem kreativy je svět velkých čísel – doslova.

Tváří banky je Josef Pejchal, spoty se objeví na Nově, na Primě a na Barrandově. Režíroval je Ště-pán Vodrážka v produkci Filmservice. Využita bude také pobočková síť a vznikly speciální webové stránky s výnosovou kalkulačkou.


Kocour na svatbě

Moneta Money Bank zůstává u kampaní s ironickým kocourem. Od září propaguje běžný účet Tom bez polatků za vedení. Spot si dělá legraci z podmínek, které musí klient ve svém „svazku“ s bankou plnit, aby měl vedení běžného účtu zdarma.

Kreativu připravila agentura Kaspen/Jung von Matt. Reklamy v režii Tomáše Řehořka se objeví na kanálech skupiny Prima a ve vybraných kinech. Doplní je billboardy a on-line inzerce.