Agentura Socialsharks povýšila provozní ředitelku Nikol Stolle na post generální ředitelky. Nahradí tak zakladatele Petra Andrýska. „Už nějakou dobu nedohlížím na klienty a konkrétní kampaně. Působil jsem spíše v roli poradce a staral se o další směřování firmy. Ve zkratce se přesouvám od řešení úkolů, které leží před námi v horizontů dnů, k úkolům, které před Socialsharks leží v horizontu šesti měsíců, roku či více,“ napsal Andrýsek na sociální síti LinkedIn.

Nikol Stolle zastávala pozici provozní ředitelky v posledních dvou letech. V agentuře začínala v roce 2015 jako senior social media manager. Předtím vedla marketingové oddělení společnosti SUMO a působila i jako marketingová manažerka projektu Restu.cz.

„Za dva roky skvělé práce prokázala svůj talent, posunula Žraloky ke stomilionovému obratu a o velký kus dál. Ukázala mně i ostatním další směry, kterými bychom se měli ubírat a na co se v dalších letech soustředit. Přesně takového člověka teď Socialsharks ve svém čele potřebují,“ dodal majitel agentury Andrýsek.

Agentura Socialsharks se specializuje na marketing na sociálních sítích. Kromě Česka působí na Slovensku, v Gruzii a v Ázerbájdžánu. Mezi její klienty patří například Huawei, Big Shock!, UniCredit Bank, Ferrero, Walt Disney nebo Staropramen.