Prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz pokračuje v sérii kampaní ve znamení dvojek. V první si za symbol dvojek volí hrušky, které se u nás neprodávají zdaleka tolik jako jablka. „Ale stejně jako hrušky mají spoustu skrytých kvalit, i CZC.cz dokáže své zákazníky mile překvapit,“ vysvětluje PR specialistka CZC.cz Lucie Vinická.

U několika stovek produktů bude e-shop hlídat ceny nastavené konkurenční Alzou a v případě potřeby je dorovná. Zákazníkům také nabídne bonus k nákupu. Kampaň je podpořena minutovým reklamním spotem s konspiračně laděnými záběry o dominanci jablek ve světě. Koncept připravila agentura Brain One, natáčelo se v produkci Bumerang.film.


Kampaň se kromě sociálních sítí objeví v metru a v tramvajích nebo v rádiu Evropa 2.

Další marketingovou aktivitou, která podpoří komunikační linku dvojky na trhu, je projekt s názvem Fond spokojených dvojek. Ten si klade za cíl pomoct dalším dvojkám splnit si svůj sen. Za své 22vteřinové video získají dvě nejpřesvědčivější dvojky odměnu 52 222 Kč.