Šimon Churý doposud ve společnosti eD system působil na pozici senior marketing manažera a měl na starosti tým koordinující marketingovou podporu značek. Do společnosti přišel ze softwarové společnosti KVADOS, kde zastával pozici marketingového a provozního ředitele. Dříve působil na různých manažerských pozicích v reklamních agenturách v české a slovenské republice.

„Je to pro mne velká čest se posunout do role, ve které budu řídit marketing ve třech zemích, koordinovat 25 lidí a starat se o marketingovou podporu více než 300 IT značek,“ řekl Šimon Churý a dodal: „Dan mne dlouhodobě na tuto roli připravoval postupným rozšiřováním mých zodpovědností a věřím, že budu schopný udržet úroveň marketingového oddělení na minimálně stejné úrovni.“

Daniel Vondráček, dosavadní ředitel marketingu společnosti eD system, se rozhodl ukončit působení ve společnosti k 31. 7. 2018. Do eD system přinesl zkušenosti z mezinárodních technologických a finančních společností. Začínal v rakouské leasingové společnosti S Morava, následně přešel do marketingu T-Mobile, řídil marketing finanční divize výrobce vozů Peugeot Citroen v PSA Finance a před nástupem do eD system působil devět let na různých marketingových pozicích ve společnosti Telefonica, nyní O2.

„Převzít marketing jednoho z největších IT distributorů, který patří obratem mezi TOP 100 českých společností, bylo pro mne ohromnou zkušeností. Jsem vděčný i za to, že jsem byl součástí restrukturalizace firmy a mohl se podílet na těchto změnách,“ uvedl ke svému rozhodnutí a dodal: „Mé rozhodnutí je motivováno čistě osobními důvody, sám bych rád v eD system pokračoval i dále. Svůj život jsem ale poslední čtyři roky strávil prakticky v hotelích, na dálnicích a na kolejích mezi Prahou, Ostravou a Bratislavou a nyní cítím, že bych tento čas měl vrátit své rodině.

Petr Slouka, současný výkonný ředitel eD system, zhodnotil jeho působení: „Dan pozvedl naše marketingové oddělení na kvalitativně jinou úroveň. Začal aktivně pracovat s digitálním marketingem, zlepšil naši vizibilitu, zavedl získávání zpětných vazeb od zákazníků a nastavil procesy v marketingu obou zemí při zavádění sjednoceného řízení. Je mi líto, že se rozhodl odejít, ale jeho důvodům rozumím. Přeji Danovi hodně úspěchů v jeho další kariéře.“