Jaguar vyvinul svůj první elektromobil a jak se zdá, vypálil mnoha automobilkám rybník. Model I-Pace totiž vyniká schopnostmi, které by byly neobvyklé i u běžného auta. Schopnostmi v terénu předčí mnohá běžná SUV, skvěle jezdí nejen na běžné silnici, ale i na okruhu, a navíc dokáže ujet na nabití až 480 kilometrů. Vypadá to, že je to aktuálně nejsofistikovanější elektromobil na trhu.

Zaujme už zvenčí. Nemá zaslepenou masku jako většina elektromobilů a nesnaží se vypadat futuristicky, jako například elektrifikované "i" modely od BMW. Spíše naopak. I-Pace působí jako běžný vůz.

I-Pace má ve standardu běžné ocelové pružiny, ovšem za příplatek lze mít vzduchové odpružení a především tlumiče nastavitelné o 90 milimetrů. Vyzkoušeli jsme si, že v terénu je tato schopnost velmi cenná. Ostatně už fakt, že je možné se s luxusním elektromobilem vydat do středně těžkého terénu, je nevídaný. S Nissanem Leaf nebo Volkswagenem e-Golf byste si tohle troufnout nemohli.