Marek Tomčík má od května na starosti divizi Obchod. Ve funkci je odpovědný za obchodní aktivity společnosti a posilování či budování nových vztahů s obchodními partnery. Na pozici bude usilovat o bezproblémové zvládnutí nového legislativního prostředí regulujícího trh spotřebitelského financování v tuzemsku i v sousedním Slovensku. Zaměří se také na hledání nových příležitostí pro růst společnosti a získávání dalšího tržního podílu. „Mým cílem je být jedničkou na českém trhu a silnou dvojkou na Slovensku,“ uvádí Tomčík.

Ve svém oboru má víc než dvacetiletou praxi. Od roku 2010 působil na vedoucí pozici manažera prodejní sítě v obou zemích. V Home Creditu pracuje již od roku 1998. Kromě krátké pauzy v letech 2001 až 2008, kdy sbíral zkušenosti u zahraničních společností GE Money a Beneficial Finance, měl na starosti budování obchodní sítě společnosti. Jeho jméno se nejčastěji pojí s úspěšnou spoluprací s obchodním řetězcem TESCO, známou pod značkou Tesco finanční služby.

Karel Šultes přichází na pozici vedoucího divize CRM po víceletých zkušenostech ve skupině Home Credit. Během své desetileté kariéry v řízení obchodních rizik se vypracoval z pozice analytika až do vrcholového managementu společnosti. V rámci svého působení ve skupině vedl divizi Risk v Bělorusku a rozvoj Big Data v Rusku. 

Svou strategii staví na detailním pochopení klienta a hledání způsobů, jak mu nabídnout produkty odpovídající jeho potřebám. Prioritou na jeho oddělení i nadále zůstává zjednodušování procesů pro klienta. „Mým cílem bude intenzívněji využívat informace o klientech k lepšímu pochopení jejich potřeb a životní situace. Jelikož jsem srdcem analytik, využívat k tomu budu matematické modely,“ vysvětluje Šultes.  

 

Související