Mladých talentů je na trhu práce takový nedostatek, že odborníci firmám doporučují cílit na ně nábor, jen pokud se bez nich skutečně neobejdou. V opačném případě jim radí poohlédnout se spíše po jiných věkových skupinách, třeba po zaměstnancích starších 50 let. Když už se firmy rozhodnou, že mladou krev doopravdy potřebují, měly by současně se strategií jejího náboru vymyslet i plán, jak ji ve společnosti udržet.

"Firmy často dokážou absolventy nalákat, ale už jim nezvládnou vytvořit takové podmínky, aby u nich zůstali třeba déle než rok. Řada společností funguje jen jako ,průtokový ohřívač' mladých," upozorňuje Egon Ervín Dombrovský, analytik firmy LMC, která provozuje portály Jobs.cz či Práce.cz.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.