V maloobchodním prodeji se stále více projevuje trend prolínání různých prodejních kanálů. Velké tradiční řetězce kamenných prodejen, jako například Ikea, Zara či Nike, vstupují do světa internetových obchodů, některé své prodejny zavírají, jiné je zase doplňují o výdej zboží objednaného na internetu. Naopak řada původně výlučně internetových obchodů zjišťuje, že si zákazníci chtějí zboží před nákupem či během převzetí prohlédnout nebo že upřednostňují nákup v klasickém obchodu.

To vše se velmi úzce dotýká logistiky i zásobovacích řetězců a ovlivňuje umístění i vybavení distribučních skladů. Hovoří se o takzvané omnichan­nel logistice, která se snaží využívat všechny kanály současně. Omnichannel logistika se také stala jedním z témat letošní konference Zóna Logistika, kde se v panelové diskusi sešli představitelé různých maloobchodních řetězců − on-line lékárny Pilulka.cz, internetové prodejny oblečení a módních doplňků Zoot a kamenného řetězce prodejen elektroniky Datart. Spolu s nimi za stůl usedli zástupci developera logistických nemovitostí Prologis a poradenské firmy 108 Agency.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.