Příhodu z kategorie "děsivé zážitky s poštou" by uměl vytáhnout asi každý. Ta má, jak jsem posílal balík z Prahy do Liberce a on z nějakých záhadných důvodů ležel deset dní v Ústí nad Labem, by asi patřila k méně absurdním či děsivým. Nekonečné fronty, nekompetence, pomalé služby a tak dál.

Mé podezření, že situace je čím dál horší, potvrzují údaje, které jsme sesbírali při tvorbě našeho hlavního tématu. Skutečně, reklamací přibývá. Problémy ostatně připouští sama pošta, která vše svádí na nedostatek zaměstnanců. Špatně placených zaměstnanců.

Největší záhadou pošty je však jiná okolnost. A sice proč neustále tak láká zájem politiků, kteří v ní chtějí tahat za nitky. Vždyť uznejte, nemá to logiku: místo aby dosadili kvalitní manažery a nechali je dělat svou práci − srovnat státní podnik do latě −, neustále se snaží prosazovat lidi, jejichž hlavní kompetencí je loajalita. Výsledkem pak nemůže být nic než chaos a stížnosti zákazníků.

Ne, nebudu paranoidní. Prostě si nechci myslet, že za letitou neschopností udělat z pošty normální, funkční firmu jsou čísi zištné zájmy.