Petr Vondráček do společnosti Asseco Solutions přichází z NEY spořitelního družstva, kde zastával pozici vedoucího oddělení marketingu a komunikací a podílel se například na velmi kladně hodnoceném loňském rebrandingu družstva. Předtím pracoval na vedoucích marketingových pozicích například v mBank pro Českou republiku a Slovensko nebo téměř deset let na postech v Československé obchodní bance. Za svou profesní kariéru získal i některá významná ocenění.

„Nejvíce si vážím těch, která mají přímý vliv na obchodní výsledky společnosti a zákaznickou spokojenost,“ říká Petr Vondráček. „Zákaznický prožitek a výrazný produktový marketing bych rád promítl co nejdříve v marketingových aktivitách nosné produktové řady Asseco, tedy značky Helios. Za celou svoji kariéru se snažím mazat rozdíly mezi marketingem a obchodem. Rád tyto aktivity vzájemně provazuji,“ dodává.

Koníčkem mu jsou jeho děti. S dospívajícím synem právě řeší volbu střední školy s IT zaměřením a s mladší dcerou absolvuje vystoupení aerobiku na mistrovstvích po celé České republice. K dalším zálibám řadí extrémní rockovou hudbu. V této oblasti byl v minulosti aktivní po obchodní a marketingové stránce. Dnes, jak říká, je vděčným spokojeným fanouškem a návštěvníkem festivalů.

Související