Těstoviny s příběhem, káva s příběhem, marmeláda s příběhem i spousta dalších věcí s příběhem, který určitě nepotřebujete slyšet. To vše už nějaký čas prodává. Žijeme v éře, jíž diktují příběhy včetně těch, jež neexistují. A máme je dokonce tak rádi, že se jako "země příběhů" v zahraničí prodává i celé Česko. Doufejme, že tím ve státní TV reklamě na turisty nemyslí pražské kapsáře a taxikáře.

Těžko říct, kdo stvořil původní příběh příběhu, jedno je však jisté: gastronomii otrávil dalším zbytečným balastem, který dokáže zničit i obyčejný příběh o dobrém jídle. I nejlepší pražské restaurace teď například ničí story o sudu plném vína zapomenutém ve sklepě u vinaře, které proto musíte coby raritu ochutnat. I Jiří Drahoš by to nejspíš nazval zbytečnou "kreativitou kreativce".

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se