Role látek jsou vyskládané v několika patrech nad sebou. Většina z nich je natolik barevná a potištěná různými vzory, že si až člověk říká, kdo je koupí a co z nich ušije. Jenže mimo jiné i díky této pestrosti patří firma Unuodesign mezi nejúspěšnější textilky a oděvní firmy v Česku. Společnost schovaná v malé továrně v táborské průmyslové zóně prodává vlastní látky, galanterii a šije oblečení pro děti. A zatímco loni utržila okolo 16 milionů korun, letos plánuje dotknout se hranice padesáti milionů. Jak říká majitelka firmy Petra Plemlová, její výrobky se staly "součástí" dětských školek − některé dokonce kalhoty této značky píšou rodičům na seznamy doporučené výbavy.

Její byznys by nikdy nevyrostl do současných rozměrů, kdyby před čtyřmi lety nenarazila na on-line tržiště Fler.cz. Na této platformě prodávají rukodělné výrobky tisíce lidí. "Je to ideální pro začínající podnikatele, protože zpočátku nevíte, jakou cestou se vydat. A pokud se to nepodaří, vlastně o nic nejde," vzpomíná dnes dvaatřicetiletá majitelka Unuodesign.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se