Mnichov mění nomenklaturu. BMW 6 Gran Turismo tudíž není nový stroj, ale už druhá generace auta, které se dříve označovalo jako 5 GT. Kritici mu vytýkali nehezký design, majitelé si nemohli vynachválit praktičnost. Jak se změnilo, zjišťoval Ekonom v týdenním testu.
Označit novinku číslem 6 je logické. Leží totiž mezi top sedanem BMW 7 a manažerským BMW 5. Z většího modelu si bere zejména rozměry. O celých 91 milimetrů totiž překračuje hranici pěti metrů, což ji řadí mezi exkluzivní vozy. Do boje se tak může pustit s podobně stavěným Porsche Panamera − oba vozy mají výklopnou záď ve stylu takzvaného liftbacku. Je samozřejmostí, že její elektrické ovládání je už v ceně.
Pod pátými dveřmi se ukrývá zavazadlový prostor na 610 litrů libovolného nákladu. Pohodlně lze převážet třeba i lyže nebo snowboard, protože zadní sedadla, která jsou navíc elektricky polohovatelná, lze pomocí tlačítek sklápět zvlášť. Jednoduše řečeno, BMW 5 GT nabídne majestát top sedanu řady 7 pro ty, kteří také rádi po práci vyrazí za koníčky s rodinou.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111