Světle růžové párečky naplněné náhražkou masa existují jen pár minut. Jen co je stroj v českobudějovické společnosti Viscofan vychrlí, záhy je zničí. Zbude z nich jen zdeformované umělé střívko. V nevelké místnosti firma testuje odolnost nových potravinářských obalů.

"Technologicky se snažíme posouvat stále dál, našim cílem je vyrábět s ještě vyšší přidanou hodnotou," vysvětluje Miloslav Kamiš, generální ředitel Viscofanu. Například loni se podniku podařilo vyvinout umělé střívko pro americký trh − nahrazuje přírodní a jsou v něm balené minisalámky.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Českobudějovický Viscofan vyrábí víc než dřív a navyšuje tržby na 6,4 miliardy korun.
  • Výrobce střívek pro masný průmysl má před sebou investici přibližně za 150 milionů korun.
  • Podle manažera firmy Miloslava Kamiše je možné, že podnik bude v jihočeské metropoli investovat podstatně víc.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.