Michal Horáček, jeden z nepostupujících kandidátů prvního kola volby prezidenta, splnil svůj slib a poskytl plochu svých billboardů finalistovi Jiřímu Drahošovi. Česko se tímto transparentním gestem znovu hlásí k západní politické kultuře. Naopak jako ilustrace pořekadla "zloděj křičí: chyťte zloděje" působí slova předsedy Strany práv občanů (dříve Strana práv občanů − Zemanovci) Jana Veleby, který Horáčkův čin ve prospěch Drahoše nazval svinstvem a nedovolenou materiální podporou. Analýza organizace Transparency International přitom označila za nejméně transparentní právě volební kampaň Velebova favorita Miloše Zemana. Prezident tvrdí, že žádnou nevede, ale nevadí mu, když zaplavili republiku prozemanovskými billboardy jeho podporovatelé. A to za peníze, pro něž neplatí padesátimilionový limit a o jejichž množství i původu dárci zarytě mlčí.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.