Pokud v marketingu platí, že není důležité, jak se o někom mluví, ale jestli se o něm vůbec mluví, pak je na tom z prezidentských kandidátů nejlépe Miloš Zeman. Měřeno množstvím zmínek na sociálních sítích, blozích a na novinových portálech překonává své protikandidáty naprosto suverénně.

Vyplývá to z takzvané analýzy sentimentu společnosti SentiOne, prováděné mezi 19. říjnem a 19. prosincem. Její výsledky ukazují, že o Zemana je dvakrát větší zájem než o jeho nejbližší konkurenci.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se