Každý pátek v Hospodářských novinách, teď na stáncích zvlášť, jako speciální vydání. Magazín ego! vychází už skoro tři roky.

Když jsme pro něj kdysi hledali název, bylo "ego" jedním z prvních nápadů. Hned jsme ho zavrhli… ale jak už to bývá s hodně dobrými i hodně špatnými nápady, "ego" nám zůstalo v hlavě. Stále jsme se k němu vraceli a vždy ho z dobrých i špatných důvodů zavrhovali.

Ego nemá úplně dobrou pověst. Ale ego nás zároveň přitahuje. A tak jsme si nakonec řekli, že to zkusíme.

S odborníky na ego jsme to tehdy nediskutovali. Až teď, když jsme si řekli, že je možná pravý čas promluvit si o egu s psychologem. Radvan Bahbouh patří dnes v Česku k nejrenomovanějším.

A s klienty většinou neřeší to, jak ego zmenšit, ale jak ho naopak zvětšit. "Když jsem poprvé váš časopis viděl, nejdřív mě jeho název zarazil. Opravdu jste si troufli? Ale pak jsem si řekl, že jako název časopisu je to hodně dobré," říká.