Vliv moderních technologií na náš způsob komunikace pociťujeme zejména v osobním životě − nová média nahradila třeba dopisy a pohledy. Ve firmách ale není kompletní adopce nového způsobu práce s daty tak snadná. A to i přes to, že pojem bezpapírová kancelář vznikl už v sedm­desátých letech minulého století.

"Většina lidí není na úplnou digitalizaci připravena. Papír je pro ně důležitý, můžou si na něj sáhnout, věří tomu. Pokrok jsou třeba čtečky knih, ale je to hlavně o mentální změně a připravenosti," říká Petr Dolejší, vedoucí konzultant firmy Sefira.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se