Pavel Smutný se již od 90. let snaží kultivovat své okolí. "Šlo mi o to, aby se zmatená společnost, kterou jsme na počátku 90. let byli, rozvinula do moderní civilizované evropské podoby s kultivovanými lidmi," říká v rozhovoru s tím, že změna chování s sebou přináší i zájem o dobročinnost, mecenášství a společenskou odpovědnost neboli CSR.

Čemu dnes firmy věnují největší pozornost, pokud jde o CSR?

Dobročinnosti, péči o sociálně slabé. Tyto aktivity je jistě nutné podporovat, sám na ně přispívám. Důležité ale rovněž je si z množství organizací, které na tomto poli působí, dobře vybrat. Naopak mecenášství ve smyslu podpory kultury ještě stále tak rozvinuté není. Stát jej nepodporuje. Evropská unie se snaží, ale je stále ještě na začátku.

Jak má podnikatel správně vybírat projekty, které podpoří?

Obecně je dobré mít povědomí o souvislostech podporovaného projektu. V našem fondu podporujeme kulturu, nutná je tak pro nás právě kulturní průprava. Důležité je rovněž mít společníky, se kterými dojdete k závěru, jaký projekt je vhodné podpořit.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.