Loni se luxusní značky potýkaly s problémy. Kvůli strachu z teroristických útoků jezdilo do Evropy méně turistů, kteří za drahé zboží rádi utrácejí. Nejistotu na trhu vyvolal i brexit a americké prezidentské volby. Poprvé od hospodářské krize z roku 2008 se tak stalo, že trh s luxusem nerostl.

To je letos zapomenuto a výrobci luxusního zboží počítají rekordní tržby. Jako poslední zveřejnila své výsledky za druhé čtvrtletí americká šperkařská společnost Tiffany. Firma utržila 959,7 milionu dolarů (21,2 miliardy korun), což je o tři procenta více než před rokem. Zisk vzrostl dokonce o více než osm procent na 115 milionů dolarů (2,5 miliardy korun).

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.