První dámu společnosti Sun Marketing Sandru Gligić fascinuje pokrok v oblastech jako umělá inteligence nebo virtuální realita a svou náklonnost k novým technologiím netají. "Pokud vedete digitální agenturu, musíte je mít rád," říká. "Trendy samozřejmě aktivně sleduji, znamenají pro nás nové příležitosti. Řada činností se automatizuje, a my se tak můžeme soustřeďovat na věci, které za nás počítače naopak neudělají."
Díky chytrému telefonu 1 si Sandra Gligić může objednat oběd, přivolat taxi, zaplatit letenky a rezervovat ubytování. "Také hodně fotím a výsledky sázím na Instagram," vysvětluje.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111