Dnes již nikdo nepochybuje o tom, že firmy se bez zviditelnění na sociálních sítích neobejdou. Plzeňský rodák Jan Řežáb si to však uvědomil mnohem dřív: přinejmenším před devíti lety, kdy spoluzakládal společnost Socialbakers, jeden z nej­úspěšnějších tuzemských start-upů. Firmám analyzuje data právě ze sociálních sítí.

Řežába v galerii mladých českých podnikatelů, kteří ještě před třicítkou vybudovali významné společnosti, nelze opominout. Hodnota Socialbakers se odhaduje na čtyři miliardy korun a jako jediný Čech se v roce 2015 umístil v globálním seznamu magazínu Forbes "30 pod 30" v kategorii Marketing a reklama. Přesto z vedení firmy v témže roce odešel. Ponechal si "pouze" post předsedy dozorčí rady. V současnosti pracuje jako ředitel pro digitální technologie ve společnosti Goodbaby International, která se zaměřuje na výrobky pro děti. Nemá přitom ani maturitu, zato má na kontě jeden pořádný krach.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.