Minulostí jsou časy, kdy se obchod řídil intuicí a prognózy jeho budoucího vývoje se utvářely na základě zpráv z denního tisku. Moderní byznys staví na analýze firemních dat a jejich reportingu. Pocitové řízení a tiskoviny vyměnili současní byznysmeni za graficky propracované manažerské dashboardy, které jedním kliknutím přináší na displej chytrého telefonu přehled všech nejdůležitějších firemních výstupů. Agregovaná data v podobě aktivních tabulek a grafů využívají ke strategickému řízení obchodu i v mladé české společnosti Delmart, která se zabývá prodejem potravin nejvyšší kvality. 

Reportovat jde i bez historie

Společnost Delmart vznikla na zelené louce. V roce 2014 ji založil Dušan Mrozek, někdejší předseda představenstva české pobočky Marks & Spencer. Místo předčasného důchodu se Mrozek s chutí vrhl do budování start-upu. Měl vizi vytvořit v České republice důvěryhodný koncept zdravých potravin, které by svou kvalitou převyšovaly ty nabízené v obchodních řetězcích. Už po roce bylo jasné, že nešlápl vedle. Koncept se ukázal jako životaschopný a Mrozek rozhodl o další expanzi společnosti. To si ale žádalo nastavení celé řady firemních procesů, mimo jiné i reportingu.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.