Společnost O2 je uznávaným lídrem ve svém oboru, který se nebojí neustále zavádět novinky. Jednou z nich bylo třeba zavedení prodeje prostřednictvím platformy on-linové komunikace mluvii.com, který si zasloužil ohlas nejenom u zákazníků, ale i u samotných operátorů prodeje.

Za rozhodnutím, že se společnost O2 vydá zcela novou a neprošlapanou cestou, stála snaha o lepší a efektivnější komunikaci se zákazníkem. On-linová komunikace se totiž nabízí jako mnohem vhodnější kanál, a to z mnoha důvodů. Takový prodej je mnohem názornější, lze jej realizovat v době, kdy o něj potenciální klient opravdu stojí a má na prodejní rozhovor čas, navíc lze oslovit takové zákazníky, kteří signalizují, že budou o nabídku jevit zájem. Prodej zmíněnou formou komunikace má zkrátka mnoho výhod, které si v O2 dobře uvědomovali.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.