Pro lepší prosperitu společnosti je vhodné jednou za čas zorganizovat soutěž o hodnotné ceny, která naláká zákazníky ke koupi dalšího zboží. Do letošního ledna byly podmínky takzvané spotřebitelské soutěže upravovány hazardním zákonem. Po jeho novelizaci se však řídí zákonem o ochraně spotřebitele a podnikatelé mohou pořádat soutěže za statisíce bez výrazných regulací.

"Poptávka po našich produktech se za leden v meziročním srovnání zvedla zhruba o 15 procent," udává příklad dopadu pořádané soutěže Lubomír Valenta, marketingový manažer společnosti Lomax. Ta vyhlásila soutěž, v níž se může každý zákazník nákupem zařadit do slosování o vrácení ceny výrobku do výše 25 tisíc korun. Přitom podle předchozí úpravy by nebylo možné takovou soutěž uspořádat.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se