Lucie se ptá

Když manažer nerespektuje své zaměstnance, ztrácí také jejich respekt. Stejné je to i s firemními hodnotami. Alchymií, která se nazývá firemní kultura, se dnes zaobírá kdejaká firma. Chtějí to od nich potenciální zaměstnanci, kterých je nedostatek. Podle aktuálního průzkumu Deloittu Millennial Survey skoro 60 procent oslovených dvacetiletých a třicetiletých od svého zaměstnavatele žádá, aby jeho aktivity měly společenský přesah a byly prospěšné, aby měl definovány etické zásady a aby je sám ctil a dodržoval. Pokud firemní kulturu měníme či teprve definujeme její pilíře, chce to udělat skutečně od píky. "Změna nesmí být jen o tom, že se přelakuje štít. Brand je stav duše," říká Jaroslav Řasa, zakladatel společnosti Abra, která sama prošla důkladnou obměnou. Najmout si "markeťáka" a omladit vizáž a prostředí společnosti samo o sobě nestačí.

Chtěli jsme nastavit novou firemní kulturu, ale prosazení hodnot ztroskotalo. Nechápeme proč. Co jsme udělali špatně?

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.