Japonská mediální agentura Dentsu loni začala testovat billboardy, které umí rozpoznávat kolemjedoucí auta. Řidičům se díky tomu zobrazuje reklama, která "padne" přesně k jejich vozům. Majitelé luxusních limuzín se dozvědí o nabídce exotické dovolené, střední třída dostane tip na supermarket se zaručeně čerstvými potravinami a postarším autům možná zase přijde vhod kontakt na nejbližší servis.

Společnost Yahoo! chce jít ještě dál. Nechala si patentovat billboard, který slyší. Firma si od toho slibuje, že bude umět poznat, o čem se lidé baví. Tomu pak chce uzpůsobovat zobrazovanou reklamu. Oba příklady jsou součástí širšího trendu. Reklama na míru je už zcela běžná na internetu. Z historie prohlížeče není problém poznat, co nás zajímá, a tomu uzpůsobit reklamní sdělení. Rozvoj moderních technologií a sběr velkých dat však začíná umožňovat i "lustrování" lidí přímo na ulici, a tím pádem jejich lepší oslovování venkovní reklamou.