Lucie se ptá

Spousta firem dnes, v době ekonomického růstu, shání zaměstnance. Obzvlášť v Česku je trh tak malý (a taky probraný), že se nezřídka stává, že se po letech střetáváte s někým, kdo pro vás už jednou pracoval. Řada podniků dosud byla zvyklá být hrdá. Když někdo odcházel za lepším, automaticky si tím u nich zavíral dveře. Ale hrdost je podle expertů potřeba v dnešní době odložit. Už kvůli novému trendu. S příchodem mladší a vybíravější generace je podle nich potřeba počítat do budoucna s mnohem větší fluktuací lidí, kteří budou odcházet a zase se vracet. Pro manažery a zaměstnance bude nepochybně výzvou se naučit, jak s takovým opětovným setkáním naložit.

Do firmy se mi hlásí zaměstnanec, který už jednou odešel. Nepracoval špatně, ale měl spoustu výhrad a nakonec po vyjednávání šel "za lepším". Mám mu dát šanci?

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.