Korejská automobilka se přednedávnem odhodlala k odvážnému kroku. Na silnice vypustila auto, které se prodává jako hybrid nebo elektromobil. Druhý jmenovaný je navíc dražší, v základní výbavě vyjde na 860 tisíc korun, zatímco hybrid na 700 tisíc. Verze do zásuvky je ale zajímavá i z praktického hlediska, proto jsme ji podrobili testu.

Hyundai Ioniq vypadá pěkně, i když jeho elektrickou verzi trochu kazí šedý kryt masky chladiče. Žádný chladič totiž nepotřebuje, a tak může být kompletně bez vstupních otvorů na přídi. Auto je nápadně barevné a navíc svou velikostí dokazuje, že ani elektromobil s cenou pod milion korun nemusí být nutně jen malým městským vozem. Naopak. Dovnitř se pohodlně usadí čtyři dospělí, kufr s objemem 350 litrů a možností sklápět zadní sedadla také nepatří k nejmenším.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.