Lucie se ptá
Představte si, že při prezentaci strategie nového produktu vás kolega zasype otázkami typu: "To jsem zvědavý, jak to bude fungovat." "A co tohle riziko?" "Co nám to přinese, když nad tím trávíme tolik času?" Zdánliví potížisté jsou v každém kolektivu a energii berou lídrům i kolegům. Na HR fórech je lidé dokonce dělí do různých kategorií a typů − od věčných brblalů přes zbabělce po oběti a krále či královny humbuku. Máte pocit, že tito jedinci okamžitě všechno jen kritizují, vaši práci neocení a tím demotivují celý tým. Kolega si od druhého může odsednout, "odhlučnit se" nebo prostě jednou začas odkázat věčného stěžovatele do patřičných mezí. Jako jeho šéf to ale musíte vyřešit zodpovědněji a pokud možno tak, abyste byli schopní dlouhodobě vyjít.
V týmu mám lidi, kteří neustále vidí všechno černě. Jak s nimi pracovat?
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111