Lucie se ptá

Představte si, že při prezentaci strategie nového produktu vás kolega zasype otázkami typu: "To jsem zvědavý, jak to bude fungovat." "A co tohle riziko?" "Co nám to přinese, když nad tím trávíme tolik času?" Zdánliví potížisté jsou v každém kolektivu a energii berou lídrům i kolegům. Na HR fórech je lidé dokonce dělí do různých kategorií a typů − od věčných brblalů přes zbabělce po oběti a krále či královny humbuku. Máte pocit, že tito jedinci okamžitě všechno jen kritizují, vaši práci neocení a tím demotivují celý tým. Kolega si od druhého může odsednout, "odhlučnit se" nebo prostě jednou začas odkázat věčného stěžovatele do patřičných mezí. Jako jeho šéf to ale musíte vyřešit zodpovědněji a pokud možno tak, abyste byli schopní dlouhodobě vyjít.

V týmu mám lidi, kteří neustále vidí všechno černě. Jak s nimi pracovat?

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.