V patnáct let starém sci-fi filmu Stevena Spielberga Minority Report je scéna, která zosobňuje sny všech firem a tvůrců jejich marketingových kampaní: hlavní protagonista kráčí podél reklamních panelů a kam se podívá, vidí nabídky, které jsou šité na míru − přesně pro něj.

Minority Report se sice odehrává v roce 2054, ale "personalizovaná" reklama se v důsledku rozvoje technologií stává realitou už dnes. Cílit reklamu nebo službu přesně podle individuální povahy zákazníka je už běžné na internetu, ale trend bude pokračovat mnohem dál. S rozvojem cloudových technologií, s analýzou takzvaných velkých dat a se zapojením umělé inteligence získávají firmy nové nástroje na zkoumání zákazníka. To jim umožní ho lépe oslovit.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.