Je to v podstatě součást uniformy bílých límečků. Kelímek s latté na stolech "kancelářských krys" vystřídal cigaretu, která se stala politicky nekorektní. Howard Schultz je otcem tohoto trendu. Nebo alespoň minimálně mužem, který na polovinu těchto kelímků dostal logo s dlouhovlasou Sirénou. Byl to totiž on, kdo stál za růstem Starbucksu do pozice jedničky trhu s kávou. Byl to on, kdo vytáhl firmu do dnešní velikosti, jež čítá 24 tisíc poboček v 75 zemích světa a 21 miliard dolarů ročního obratu. A nyní opratě firmy předává dál. Jeho nástupcem na pozici výkonného ředitele se má stát Kevin Johnson, dosavadní provozní ředitel. Howard Schultz se stahuje do pozice konzultanta.

Na dopady této změny jsou zvědavi všichni. Analytici, investoři i zaměstnanci. Pro první dvě skupiny Schultz symbolizoval jistotu setrvalé expanze, pro ty třetí maximální společenskou zodpovědnost firmy.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.