Česká mediální scéna prošla v uplynulých letech vlnou majetkových změn, během níž se velká část značek přesunula k největším hráčům tuzemského byznysu. Andrej Babiš, Daniel Křetínský a finanční skupina Penta sice získali vlastní mediální domy, stále jim ale schází nejvlivnější sdělovací prostředek − zavedená televizní stanice s celostátním dosahem. V posledních měsících se znovu rozvířily diskuse o možném prodeji TV Prima. Podle zdrojů týdeníku Ekonom se o druhou nejsledovanější televizi ucházel bývalý šéf energetické společnosti ČEZ Martin Roman.

O jeho námluvách spekuloval už v září týdeník Faktor S ze skupiny Empresa Media. Podle něj chtěl Roman koupit poloviční podíl v Primě od švédské skupiny MTG. Z informací Ekonomu však vyplývá, že někdejší předseda představenstva ČEZ usiloval o koupi od druhého majitele, českého investora Ivana Zacha. Poslední ekonomické výsledky Primy ostatně napovídají, že Švédi se svého českého angažmá spíše nebudou chtít vzdát. Zisk společnosti FTV Prima loni stoupl téměř o polovinu na necelých 300 milionů korun. A ve zprávě o hospodaření za třetí letošní čtvrtletí MTG uvedla, že její tržby v Česku vykazují meziročně "dvouciferný růst a vyšší zisk".