Cílem této změny je dát značce Fitmin jednotnou tvář a myšlenku. Rebranding bude zahrnovat úplné přetvoření značky od loga přes propagační materiály, prodejny, tiskoviny a e-shop až po webové stránky. Změna se promítne také v recepturách, ve kterých bude kladen důraz na využívání čerstvého masa, lokálních surovin a vytváření "grain free" variant. První produktovou řadou v novém stylu bude krmivo pro kočky Fitmin Purity. Změny firma prezentuje i v propagačním videu.

Ve vizualizacích hraje výraznou roli krajka, přírodní motivy, přísady krmiv a odstíny hnědé a zelené barvy. "Nový vizuál znázorňuje naše vnitřní hodnoty," vysvětluje ředitel značky Fitmin Petr Křivohlávek s tím, že záměrem bylo vyjádřit podstatu celé firmy. "Pocházíme z Orlických hor a naše okolí je pro nás stěžejní. Chováme ovce, psy a koně, máme farmu a žijeme uprostřed přírody, proto je nám velmi blízká. Můžeme stát za tím, že Fitmin není vymyšlená značka, ale má reálné základy a emoce," dodává Křivohlávek.

Fitmin speciální kampaň k rebrandingu neplánuje, investice půjdou směrem k propagačním materiálům a změně stávajících vizuálů.