Aféra Dieselgate německého koncernu Volkswagen ještě zcela neodezněla, ale i tak je o naftové motory pod kapotou mezi řidiči velký zájem. Dvojnásob to platí v kategorii největších a nejdražších SUV světa, u kterých se v případě benzinových motorů pohybuje spotřeba v astronomických číslech. S naftou pod kapotou jsou na tom výrazně lépe. A díky moderním technologiím se nemusí vzdát ani dynamiky, kterou by jim mohl závidět nejeden sportovní automobil.

Dobrým příkladem je opulentní Bentley Bentayga. To nejprve vyjelo s benzinovým dvanáctiválcem, který z něj udělal nejrychlejší SUV světa. Protože je ovšem po naftě hlad, představuje nyní nový model, který pohání vznětový motor. Nejde o nějaké malé TDI, ale supermoderní osmiválec s trojitým přeplňováním pomocí sestavy turbodmychadel a elektrického kompresoru.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.