Mark Langer, nový výkonný ředitel německé módní značky Hugo Boss, která se potýká s poklesem zisku i tržeb, radikálně mění směr podniku. Hodlá méně podporovat prodej luxusního zboží a dámské módy. Místo toho se více zaměří na cenově dostupnější oblečení a doplňky pro muže.

"Naše snaha uspět na trhu s luxusním zbožím se neukázala jako příliš užitečná pro náš byznys," uvedl Langer ve svém prvním rozhovoru. "Chceme se opět pořádně soustředit na pánskou módu," dodal pro německý list Handelsblatt s tím, že firmu čekají také úspory.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Německá módní značka Hugo Boss se vrací zpět k základům. Poté co se jí nepodařilo prosadit se na trhu s luxusními výrobky, opět vsadí na zaručený recept na úspěch, tedy pánské obleky.
  • Nový výkonný ředitel už připravil pro podnik ozdravný plán. Zastaví expanzi a sníží výdaje na marketing.
  • Podnik také uzavře 40 prodejen, z toho 20 bude v Číně.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.