Jen co vkročí do podniku, obsluha Radomíra Klofáče familiárně zdraví a usazuje ho k oblíbenému stolu v rohu restaurace. Takhle nějak to vypadá, když si podnik hýčká své stálé hosty.

Šéf společnosti Moris design, která se zaměřuje na návrhy a realizaci komerčních interiérů, výrobu prodejních stojanů či polepů, sem chodí několikrát týdně. Z kanceláře v pražské Michli to sem má pěšky asi tři minuty. Kromě dobrého jídla ho tu baví i přístup majitelů.

"Ještě před šesti lety tu bývala ošklivá čtyřka bez větráku. Současní provozovatelé vše vybudovali takřka z ničeho, jsou dobří − na místa se tu v době obědů stojí fronty. Majitelé jsou často na place a dohlížejí na kvalitu. Vidím tu řadu paralel s naší firmou," naráží Radomír Klofáč na to, že společnost v 90. letech zakládal ve vinohradském suterénu a postupně rozšiřoval její zaměření.

Dnes se 120 zaměstnanci vytváří interiéry bankám, prodejnám, restauracím, mezi klienty patří Teta, T­-Mobile nebo Starobrno, hospodaří s obratem téměř 200 milionů ročně.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se