Těžko popřít, že BBC je jedním z nejserióznějších zdrojů informací. Takže pokud jste si počátkem září na jejich serveru otevřeli záložku "Technologie" a našli na prvních dvou místech texty věnované dohadům o přítomnosti či nepřítomnosti sluchátkového konektoru na novém modelu iPhonu, logicky jste usoudili, že většího problému v současném světě není.

Pár kacířů sice tvrdilo, že kdyby někomu nepřítomnost konektoru vadila, může si koupit jiný smartphone, to je ale skoro rouhání. Asi jako kdybyste katolíkovi, kterému nepadl do oka nový kněz v jeho farnosti, řekli, že to přece není problém, vždyť se může stát protestantem. Protože vztah k iPhonu už dávno není vztah k předmětu denní potřeby − teprve mobily s jablkem názorně předvedly pravý význam slova "kultovní". Úspěch Applu je zdrcující vítězství marketingu nad rozumem − ať už s konektorem nebo bez, protože i tenhle "spor" skoro jistě byl jedním z tahů geniální marketingové strategie.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.