Ano, tohle je PR. Ne však nějaké laciné, vycucané z prstu. Jak říká bratr Horák − dobré zboží se chválí samo! A v Brně, vypadá to, budeme mít zboží vskutku exkluzivní.

Celá historie začíná dávno, pradávno. Tak asi před sto lety. Již tehdy bylo lidem v Brně jasné, že mít kvalitní filharmonii bez kvalitního koncertního sálu je tak trochu oxymóron. Bylo to jasné i jakémusi Janáčkovi, který zmiňoval potřebu vybudovat důstojný koncertní stánek. Možná by se slušelo laskavému čtenáři vysvětlit, proč je to tak potřeba. Stejně jako kvalitní fotbal nelze hrát na štěrkovém hřišti a kvalitní hokej na ledě, který taje, tak kvalitní koncerty akustické hudby nelze hrát v prostorách, které kvalitní prostorovou akustiku nemají. Sice můžete mít špičkové hráče, ale v mizerných prostorách výsledek nikdy nebude kvalitní. V Brně je situace taková, že filharmonie zkouší v Besedním domě, krásném, ale malém koncertním sále pro pár stovek lidí, kde muzikantům praskají uši, a teprve na generálce poprvé zkouší v budově opery, která má úplně jiné akustické parametry a navíc není pro symfonickou hudbu stavěna − nároky opery jsou zase úplně jiné. Koncerty tam pak nevyzní.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.