Vždycky ho to nějak táhlo k organizování, "dávání věcí a lidí dohromady", jak sám říká. A protože se Daniel Bergmann už od mládí věnoval umění, nakonec zakotvil ve filmové a reklamní produkci. Na začátku 90. let v Česku společně s producentem britského původu Matthewem Stillmanem pomáhal rozjíždět společnost, která sem vozila velké zahraniční filmové produkce, a v roce 1997 se přestěhoval právě do Británie, kde založil firmu Stink.

Tu zprvu profiloval jako produkční společnost na výrobu televizních reklam, která zastupovala talentované reklamní režiséry z Evropy, včetně například Ivana Zachariáše.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Daniel Bergmann založil jednu z největších reklamních produkcí na světě. Natáčí spoty pro značky jako Nike, BMW, AT&T a mnohé další.
  • Tradiční televizní reklama podle něj už ztratila dominantní postavení. Je na ni méně peněz a možná už není tolik kreativní jako dřív.
  • Peníze jsou podle něj jen vedlejší produkt. Motivuje ho hlavně smysluplná práce, proto chce produkovat i věci, které přinutí lidi přemýšlet.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.