Na přelomu tisíciletí pracoval David Krajný pro firmu Wrigley, kde se ve vysokých manažerských funkcích podílel na expanzi této společnosti na středoevropské trhy. Měl na starosti 30 zemí, takže byl prakticky stále na cestách. Dnes tvrdí, že cestování nevyhledává. "Jen z představy, že budu muset být ubytovaný někde v hotelu, se mi dělá mdlo. Všechny problémy s cestováním dobře znám a už to mě odrazuje. Dnes jsem pecivál," usmívá se šéf české a slovenské realitní sítě RE/MAX. Přitom právě některé cesty označuje Krajný za milníky svého života.

Jako malý žil s rodiči ve východním Berlíně, chodil tam do školy. Otec byl ředitelem tamního kulturního a informačního střediska a měl s rodinou volný vstup do Západního Berlína. "Formovalo mě to. Poznal jsem jinou kulturu i moc peněz, kdy krásné hračky nebyly pro všechny. Viděl jsem rozdíl mezi šedí Východu a barevností Západu. Ale srovnával jsem i upravený východní Berlín s Československem," vzpomíná. Podobně jej formoval i pobyt v centrále Wrigley v USA. V Chicagu pracoval v marketingu a podrobně poznal americkou kulturu, filozofii a pojetí byznysu, což mu pomohlo v profesním i osobním růstu. A do třetice: v době, kdy se rozcházel s Wrigley, uviděl cestou z Düsseldorfu, kde si byl koupit veterána Porsche 911, billboard společnosti Re/Max. Značku znal z USA, a tak koupil licenci pro Česko.