Automobilka Ferrari způsobila začátkem roku 2011 velký rozruch, když představila svůj historicky první vůz s pohonem všech kol. Tehdy revoluční model označený jako FF dostal za úkol nahradit typ 612 Scaglietti a k tomu mu měla pomoci kromě unikátního systému 4x4 také praktická karoserie třídveřového kombi.

Ačkoliv někteří fanoušci pořád nemohou tomuto modelu přijít na chuť, zajímavá prodejní čísla na sebe nenechala dlouho čekat. FF přitáhlo nové zákazníky, kteří se svým praktickým Ferrari najedou podle automobilky v průměru o polovinu více kilometrů každý rok ve srovnání s ostatními modely značky. FF bylo úspěch, a proto byl letos na jaře představen nástupce.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Ferrari GTC4Lusso je technicky skvělý automobil, který své posádce nabídne nevšední svezení, ale který umí být i překvapivě pohodlný.
  • Pohon všech kol z modelu FF zůstal, stejně jako dvanáctiválcový motor.
  • Novinkou je ještě lepší dynamika a řízení zadní nápravy.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.