Generální ředitel digitální skupiny Kindred Group a současně majitel agentury Nydrle nejenže technologie používá, ale také je vytváří. Běžně pracuje s pojmy jako například big data a retail a při práci hodně kreslí obyčejnou tužkou.
Ačkoliv pracuje s internetovým obsahem a sociálními sítěmi, sám je v osobním životě téměř nevyhledává. "Nikdy jsem nedal na Facebook fotku svého dítěte," popisuje. Má notebook, ale jen kvůli tomu, že na něm píše rychleji než na telefonu. Používá jej prý pouze deset minut denně.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111