Generální ředitel digitální skupiny Kindred Group a současně majitel agentury Nydrle nejenže technologie používá, ale také je vytváří. Běžně pracuje s pojmy jako například big data a retail a při práci hodně kreslí obyčejnou tužkou.

Ačkoliv pracuje s internetovým obsahem a sociálními sítěmi, sám je v osobním životě téměř nevyhledává. "Nikdy jsem nedal na Facebook fotku svého dítěte," popisuje. Má notebook, ale jen kvůli tomu, že na něm píše rychleji než na telefonu. Používá jej prý pouze deset minut denně.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.